Friday, November 8, 2013

Pühavaimu Residentuur Novemer 2013 : Evi Pärn ja külaline Olga Privis



Mõtted meedia võimust.

Novembri 2013 resident Pühavaimus : Evi Pärn. 

Esimene nädal residentuuris kuidagi väga kiiresti mööda saab.
Selle nädala jooksul oleme teinud koos Olga Privisega, kes on selle nädala külaline, uurimistööd Eesti trükiste kohta, valitud teemal : Meedia Võim.  Arutlesime läbi paljusid teemasid, oleme võib olla isegi liiga palju arutlenud, aga mitte ainult omavahel…
Kuna meil oli tekkinud palju küsimusi, Olgaga koos me pöördusime  mittu ajakirjanikutele, ja kohtusime ühe vene keelse ajalehe peatoimetajaga. Kahjuks vastuseid meie küsimustlee eriti optimistlikus ei saa pidada, aga lootust on. Ma ei hakka vist rokhem hetkel rääkima, proovin oma mõtted kokkuvõtta peale showingut..

Esimesel nädalal külaline on Olga Privis - "Etenduskunst on meie elu peegeldus; elu ongi kõige tähtsam ja põnevam etendus minu jaoks. Kui  Evi kutsus mind nädalaks residentuuri, ma ei mõelnud, olin kohe nõus. Uudised tekitavad minus pidevalt küsimusi  ja katse sellistes tingimustes pakutud teemale  uue nurga alt vaadata on minu jaoks huvitav." 


Ja juba täna siis kell 21:30 Esimene Showing, mida vabalt saab külastada soovi korral  , vt. rohkem infot ürituse kohta facebookis - https://www.facebook.com/events/175665015970846/

А тут кстати короткий ролик на русском языке - https://vimeo.com/78526147 

 4:21 hommikul, mis kajastub mingil viisil video pikkusega, mida ma hetkel renderan.
Video renderdab kahtlaselt liiga pikka aega juba, uni-uni aga kutsub nüüd…. 



screenshot. 

Evi. 

No comments:

Post a Comment