Thursday, February 7, 2013

kahinat


Mida sa minult ootad? Mida sa endalt ootad? Ootad sa üldse midagi? Showingut?
Mina elan ka kiirelt põletades, ei mõtle üle. Ehitan saalis valgustorni, kütan kriidiga seina ja rullin üle teise ego. Täna armun mikrisse.  Oskan oma häält kasutada sama hästi, kui Draamateatri kutselised näitlejad. Varsti veendud selles ise. Olen ka kardioloog ja uurin südant. On sul kahinaid või on see minu kadunud hääl?

Nüüd ma vaatan sind. Vahin meeletu huviga liiga palju ja liiga lähedalt. Silm ka ei pilgu. Sirutan näpu välja ja torkan pilgutuse vahele. 
Fakk.
Paned oma 0-klaasiga prillid ette. Vahin huviga edasi, kuidas sul valus on.Kohatu? 
Väga hea. Siis ei tundu ainult mina loll, vaid ka sina jätad halva mulje. Lohutuseks luban sul Nänest näppida.

No comments:

Post a Comment