Wednesday, January 7, 2015

Tahtsin öelda, et:

-olen endiselt siin.
-on kolmapäev.
-aeg möödub - kiirelt.
-päevad ei ole vennad.
-kõikvõimas tunne on istuda ihuüksi Kanuti suures saalis, mõtelda suuri mõtteid, kujutada ette,  kuulata helisid. Kõik on võimalik, kui vaatad ülalt.
 ihuüksi Kanuti suurel tühjal laval on väga hirmus, sest Kõik vaatab su peale suure, põhjendatud ja -  tähendusrikka ootuses, valmis sind alla neelama, kui sa ei esine.
-Püha Vaimu saalis on hea. Proovida. Olla. Kui endas midagi ei liigu, siis Eesti Kaasegse Kunsti Torus  midagi ikka, mis hoiab mu meele ärkvel.
-eile käisin teatris. kunstlik oli see kunstniku tükk.
-mul on vedanud.
-mul on perifeerne visioon silmade põhjas.
-olen elavalt vestelnud Tambet Tuisuga.
-homme kohtun Kaja Lindaliga.
-inimene olgu inimlik.
-kõik on su peas!
-reede on varsti!

p.s. http://cheatersburg.bandcamp.com/track/k-ik-on-su-peas

No comments:

Post a Comment