Monday, February 6, 2012

kuues


kuues päev…

täna ei näinud enam midagi unes. alateadvus on hetkel täiesti vaikne. ärkasin hetk ennem äratuskella (saavutus! kell 7.00 oli muidu äratus), kõrvus vaikne surin. seda tüüne väljamoodi rahu võiks edasi anda väga madal surina moodi summutatud heli. midagi veealust. ma muidugi ei laseks end ebamäärasest rahust eksitada, samas ebamäärane või mitte, tundus selge.

täna küsiti minu käest jälle, et mis teema kallal töötad. eksole akuutne küsimus. pagan ma alles alustasin. asja mõte on ju eksperimenteerida ja otsida nii teemat kui materjali. ma arvan, et valmis töö tuleb alles aasta 2012 lõpus. ma siin otsin ja leian... vuristasin jälle selle vastuse, et tegelen tööde seeriaga ja ei tee kokku ühte ainsat tööd aga jahah, kui nüüd ühe lausega teema kokku võtta siis tegelen – teadvusega ja alateadvusega. ideid on mitu. vaja see hetkel kõige akuutsem välja valida.
on märgata, et inimestele on vaja teadmist, mis on teema. vabaimrpo ei ole nii iseenesest mõistetav. teema on iseenesest mõistetav.

koostasin täna muuhulgas küsimustiku (ilmselt ei jõua seda veel oma väljavalitud 'ohvritele' ära saata, sest ma olen juba selline ülekirjutaja - vajan ülelugemist), mida võtta aluseks tulevastele hilisõhtustele raadiosaadetele. isolatsioon pühavaimu saalis vajab veidi vaheldust. alates homsest proovin alustada raadioseeriatöödega. proovin tähendab selles mõttes, et kui leian kunstnikke, kel oleks aega tulla õhtul saadet tegema ja leian monitori, klaviatuuri, tirin suure arvuti pühavaimu ja saan netiühenduse korda – siis saab live’t ka.
kunagi varem leidsin ühe vana küsimustiku, mis puudutas intellektuaalide küsimust. asendasin kõik sõnad intellektuaal kunstikuga ja sobiski ka väga hästi. pluss siis mõned küsimused veel, mis puudutavad kunstniku hetkepositsiooni ühiskonnas.

No comments:

Post a Comment